Hair today!

 Tjo, nu ska jag göra en hair today för jag har inte gjort det på länge....hehe...
 
Jag tog lite lugg, bara uppe på huvudet,sen gjorde jag en inbakad fläta med håret mitt på huvudet och satte sedan upp allt hår inklusive flätan i en hög toffs.
Håret i toffsen flätade jag sen i en stor fläta och sen var jag klar!
I skolan idag hade vi nånting vi kallar för vårruset och då  springer man en runda. Dom äldre klasserna springer längre och dom små springer kortare. Jag tänkte att denna frisyren skulle få bort håret ifrån ansiktet och det gjorde det också.
 
Så här såg mitt håt ut idag, ses nån gång!

Kommentarer
Kasper Forsberg säger:

Snyggt :*

2013-05-08 | 21:31:20
Ida JDKKDKFKEKFJEKKZKkk säger:

Fy fan

2013-05-13 | 09:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback